Luni, 13 iulie - alt an, altă o zi memorabilă




Se pare că pentru mine, data de 13 iulie este destul de semnificativă, este ziua deciziior importante, ziua noilor începuturi. Dacă anul trecut pe vremea aceasta scăpam de licenţă, de monotonie şi înfiam un pisic de pe stradă, astăzi mi-am luat chitară. Prima chitară din viaţa mea! Trebuia să o achiziţionez de ieri, doar că soarta a ales să o iau astăzi!

„Vinovată” de această hotărâre, este chitara verişorului meu Vlad, pe care am zdrangănit-o tot weekend-ul, încântându-mă cu sunete nepământene, şi care m-a făcut să-i adopt şi ei, o verişoară.

Habar n-am să cânt, dar mi-am luat sârguincioasă, cursuri de pe net. Noroc că băiatul de la Muzica a fost drăguţ să mi-o acordeze, astfel că mă pot apuca de treabă!



PS: Click pe titlu pentru postarea din 13.07.2008

Comentarii

Nico a spus…
well spor la invatat :D
Anyry a spus…
Nico,

10x, mă străduiesc!
Darie Ducan a spus…
Chitara e facuta dupa forma trupului femeii. Sa canti tu la ea e curat lesbianism. Dar bafta! Nu e foarte greu!
Anyry a spus…
Darie,

faptul că trupul meu şi al chitarii au aceeaşi formă, nu reprezintă decât certitudinea compatibilităţii! Sunt convinsă că ne vom înţelege. Îţi mulţumesc!
STAR a spus…
Iti sta super bine cu chitara. Keep going!
Anyry a spus…
Star,

Mulţumesc! Aşa şi plănuiesc să fac :)

Postări populare de pe acest blog

Scrisoare către bărbatul visurilor mele

Fluturași colorați

Tu îți plimbi copilul într-un sistem de purtare sănătos?