Va recomand să mergeţi să vedeţi "The Shadow Dancer"



Este un film extraordinar care te pune pe gânduri şi te motivează. Vă prezint trei citate care, pe mine, sincer m-au impresionat.

"Soarele apuse încet aprinzând cerul în culori de roşu şi portocaliu... În departare norii negrii se rostogoloeau peste orizont călărind vânturile verii. În curând, ziua va face loc nopţii şi împreună cu ea va venii...linistea care spală totul..."

"Există o povestire veche despre o pasăre căreia îi plăcea să zboare.
Într-o bună zi, cînd se afla la mare înălţime în aer, începu să plouă şi penele ei deveniseră atât de grele încât atunci când încercă să aterizeze, îşi rupse o aripă...
Timpul a trecut şi pasărea s-a însănatoşit. Vroia să zboare din nou, dar oricât de mult se străduia, ceva în interiorul ei o împiedică să parăsească solul. Încercă zi de zi, zi după zi, dar frica o împiedica să se înalţe.
Într-o bună zi, veni un vânt puternic şi o ridică sus în ceruri. Ea îşi deschise apripile şi realiză că poate zbura. "

"Lumina soarelui îi încadrează trupul într-o mănuşă aurie de culoare mieroasă, în timp ce vântul se joacă usor în părul ei lung. Faţa ei este puternică, mândră, cu ochi care nu trădează prea usor secretele. Este o fată care nu cheamă, dar care atrage gingaş."

Comentarii

Anonim a spus…
Ti-am urmat sfatul si l-am vazut! Este cu adevarat motivant, dar este un pic prea siropos pt mine. Oricum, nu imi pare rau ca am pierdut 2 ore.
Pup
Anyry a spus…
Adi,

Mă bucur de ultima concluzie :)
Emy a spus…
Din pacate, nu-ti citesc blogul de mult timp, dar in ultima perioada sunt la curent cu ce scri pe aici. Am ajuns sa le iau pe rand si noroc ca am dat peste aceasta recomandare. Am reusit sa vad si eu filmul, datorita tie, si ma bucur tare mult ca l-ai recomandat, sincer nu auzisem de el... Am inceput sa-l recomand si prietenilor :D si am ajuns la concluzia ca nu merita ratat.
Astept cu nerabdare urmatoarea recomandare si sper sa ma surprinzi la fel de placut :D
pup
Anyry a spus…
Emy,

imi pare bine că imi vizitezi blogul şi că ţi-a plăcut filmul! Ca o stranie coincidenţă, tocmai ii trimiteam unei prietene filmul Twilight, un film deosebit pe care eu l-am vazut de cel puţin 20 de ori! Poţi căuta pe www.imdb.com detalii despre el. Ţi-l recomand cu multă încredere. Dacă ţi-a plăcut The shadow dancer, sigur te va încânta şi acesta! Vizionare plăcută!

Postări populare de pe acest blog

Scrisoare către bărbatul visurilor mele

Fluturași colorați

Tu îți plimbi copilul într-un sistem de purtare sănătos?