O zi obisnuita ( text din 18 Septembrie 2006)


S-a intamplat sa stai degeaba si sa obosesti? Eu patesc asta aproape zilnic. De obicei stau doar sase ore la serviciu si nu prea fac mare lucru, doar cand am de tehnoredactat foarte mult . Ma credeti sau nu, abia astept sa incep faculatea! Nu mi-e dor de profesorii atat de draguti care uneori ma fac sa ii astept degeaba si nici de - parca interminabilele seminarii la care uneori adorm (am patit-o la logica si filosofie in primul an ). Mi-e dor de forfota, de colegi, de presiunea care exista atunci cand trebuie sa predam ceva, sa ajungem la un curs etc… Sunt situatii care ma dezmortesc, ma aduc cu picioarele pe pamant. Toata vacanta am avut parte de oameni de varsta a treia, avocati si administratori de bloc, fiecare cu scrisorile, sentintele judecatoresti si reclamatiile lor. Am aflat multe lucruri noi, am ascultat povesti triste si am facut reclamatii pe la toti mai marii tarii ( bineinteles ca nu in numele meu)! Pe langa Ontanu, Basescu si Tariceanu societatea Apa Nova a fost cea mai injurata, cred ca si-a pus tot sectorul doi in cap.
Revenind la scoala, sunt curioasa anul asta cat timp o sa stau pe la ore pentru ca in trecut ma plictiseam de nesfarsitul curs de epistemologie, nu reuseam sa ajung la unele materii care ma interesau — toate se puneau cu susul in jos cand era vorba de sa vin de la opt dimineata sau cinci-sase seara. Nici in ziua in care puteam sa ajung la toate cursurile nu ma duceam ca imi era lene dar ia uitati-va, acum imi este dor! Poate ca rutina a fost prea mare, dar este posibil ca peste cateva luni sa fie un blog in care sa spun ca mi-e dor sa stau, sa nu fac, sa nu gandesc nimic! Ce extreme! Dar intelegeti-ma, va spun acum motivul: sunt la serviciu, astept sa vina ora patru si sa plec, dar tot ma uit la ceas si parca sunt asa departe si de ora trei :( Partea buna este ca mai am timp sa mai dau copy-paste la textul asta si sa ma gandesc cum sa fie blugii care o sa m-i achizitionez dupa :).

P.S: Va urez un an de facultate cat mai interesant si usor!


Acum, in 2008 imi este dor de acele zile din 2006

Comentarii

Anonim a spus…
Te pup frumoaso! Imi place foarte tare blogul tau, o sa mai trec pe aici. Imi aduc si eu aminte cu placere de acum doi ani cand "ne plictiseam" impreuna. Pacat ca nu ai mai stat si te-ai dus la bcristii aia. Bafta cu licenta.
PS: Poate iesim la un cico intr-o zi.
Anyry a spus…
Deni, te pup si eu! Merci ca ai rupt putin din timpul tau si ai intrat pe blog. Stiu ca lucrezi aproape non-stop, dar nu imi dau seamna cum de mai rezisti. Cand ne intalnim, neaparat sa-mi dezvalui secretul. Trimite-mi pe mail nr. tau de telefon ca nu il mai gasesc. Hug!

Postări populare de pe acest blog

Scrisoare către bărbatul visurilor mele

Fluturași colorați

Tu îți plimbi copilul într-un sistem de purtare sănătos?